پیش نمایش پی پر ویو رسلمنیا 2012 - WWE WrestleMania XXVIII 2012 Preview PPV
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 5296
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




پیش نمایش پی پر ویو رسلمنیا 2012 - WWE WrestleMania XXVIII 2012 Preview PPV
دسته بندی : <-PostCategory->

 


» پیش نمایش پی پر ویو رسلمنیا 2012 : ( به صورت اختصاصی  )

سومین پی پر ویو سال دبلیو دبلیو ای، بزرگترین و مهم ترین رویداد این کمپانی و پرو رسلینگ در دنیاست. رسلمنیا، عنوان این پی پی وی قدیمی کمپانی است که تا کمتر از 12 ساعت دیگر در استادیوم سن لایف شهر میامی، فلوریدا برگزار خواهد شد. ثبت 9 مسابقه برای این پی پی وی که مدت زمان آن 4 ساعت خواهد بود، نوید یک رسلمنیا تماشایی حداقل پس از قانون پی جی را میدهد. رسلمنیایی که احتمالا با سورپرایز های بزرگی نیز همراه خواهد بود تا ریتینگ آن هر چه بالاتر رود.

جهت مشاهده پیش نمایش و تاریخچه کامل این مسابقات به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 


تاریخچه پی پی وی رسلمنیا:

رسلمنیا هر ساله در اواخر ماه مارس و یا اوایل ماه آپریل برگزار میشود و این عنوان به عنوان گل سر سبد رویداد های دبلیو دبلیو ای شناخته میشود و لقب "پدر بزرگ همه رویداد ها" را به خود گرفته است. بزرگترین استیج و نمایشگاه و ویترین جاودانه، دو لقب دیگر رسلمنیاست؛ رویدادی که اولین سال برگزاری خود را در سال 1985 تجربه کرد و تا به حال 27 اپیزود را پشت سر گذاشته است. این پی پی وی به قدری موفقیت آمیز بود که کمک شدید به خانواده مکمن و پیشرفت دبلیو دبلیو ای کرد و موجب گسترش پرورستلینگ در سراسر دنیا شد. کمپانی نیز برنامه های خود برای استاران را طوری تنظیم میکند که اوج کارشان در رسلمنیا باشد. مسابقات این پی پی وی از اهمیت بالایی برخوردار است و به طور قطع می توان گفت مین اونت این رویداد، مهم ترین مسابقه یک استار در کل تاریخ فعالیتش است. این رویداد که درآمد بسیار بالایی برای کمپانی دارد، برای اولین بار در شهر نیویورک و آرنای تاریخی مدیسون اسکوئر گاردن برگزار شد؛ جائی که رسلمنیا 10 و 20 هم در این آرنا انجام شد. بیشترین تماشاگر در تاریخ رسلمنیا مربوط به رسلمنیا 3 در دیترویت بود که 93 هزار و 173 نفر از این رسلمنیا دیدن کردند و یک رکورد تاریخی را ثبت نمودند.
 

جزئیات و اطلاعات دقیق رسلمنیا 2012:

تاریخ برگزاری: 1 آپریل برابر با 14 فروردین

روز برگزاری: یكشنبه شب به وقت محلی برابر با بامداد دوشنبه به وقت ایران
ساعت آغاز مسابقه: 19 به وقت محلی برابر با 2:30 بامداد به وقت ایران
مكان برگزاری: میامی، فلوریدا
محل برگزاری مسابقه: استادیوم سان لایف
حامی مسابقه: 10 اسپانسر
گنجایش پارکینگ استادیوم: 23,857
تعداد لاکرروم های استادیوم: 60
ساعت بازگشایی درب استادیوم برای تماشاگران: 17 به وقت محلی

پوستر رسمی: در این لینک
لوگوی رسمی: در این لینک

مسابقات قهرمانی درنظر گرفته شده در رسلمنیا 2012:
مسابقه ای بر سر كمربند قهرمانی WWE: سی ام پانک (C) در مقابل کریس جریکو

بست این د ورلد ورسز بست این د ورلد؛ بهترین عنوان برای این مسابقه میباشد. سی ام پانک که چند ماهی است تایتل قهرمانی را در اختیار دارد، پس از پی پر ویو تی ال سی، استوری جدی نداشت تا اینکه پس از رویال رامبل، کریس جریکو خودش را به عنوان چلنجر با برد در یک بتل رویال معرفی کرد و درگیری این دو آغاز شد. جریکو در اکثر راء های رود تو رسلمنیا عالی کار کرد و در چند هفته اخیر مسائل خانوادگی و شرم آور پانک را فاش کرد. ناگفته هایی در مورد پدر، خواهر و مادر پانک در چند هفته اخیر توسط جریکو، مهم ترین اتفاق ها میان این دو بود تا جائی که پانک از عصبانیت، در راء گذشته کریسچن را مجددا به بیمارستان فرستاد! گفته میشود این بازی در ابتدای شوء برگزار خواهد شد و شاید برد جریکو و ریمچ احتمالی این دو در شیکاگو و اکستریم رولز، بهترین نتیجه برای این بازی باشد.


مسابقه ای بر سر كمربند سنگین وزن جهان: دنیل برایان (C) در مقابل شیموس

دارک مچ پارسال، مین اونت امسال؛ بهترین عنوان براین این جدال است. در دارک مچ ابتدایی رسلمنیا 27 بود که این دو بر سر کمربند ایالات متحده در برابر هم قرار گرفتند که شیموس موفق به برد و حفظ تایتل خود شد. حال امسال، شخصیت ها برعکس شده است و برایان، هیل و شیموس به فیس تغییر پیدا کرده اند. سال قبل، شخصیت هیل برنده جدال این دو شد و حال امسال وضعیت برعکس است. شیموس با برد در 25 امین رویال رامبل تاریخ، به مین اونت رسلمنیا رفت و در الیمنشین چمبر بود که با حمله به برایان، وی را برای رسلمنیا چلنج کرد. برایان نیز در چند هفته اخیر با حمایت های ایجی روبه رو بوده است و احتمالا دخالت های ایجی در بازی این دو می تواند کار دست شیموس دهد. اما بیش از 4 ماه از قهرمانی برایان می گذرد و به نظر میرسد که باید شاهد پیروزی نقش فیس در سلمنیا امسال باشیم!


مسابقه ای بر سر كمربند قهرمانی بین قاره ای جهان: کودی رودز (C) در مقابل بیگشو

کودی رودز، بی شک بزرگترین رسلمنیا تاریخ کریر خود را با رویارویی با بیگشو بر سر تایتل اینتر کانتیننتال تجربه خواهد کرد. رودز پس از استوری کوتاه با بوکرتی که موفق هم بود و همچنین منتفی شدن استوری وی با گلداست، با بیگشویی وارد استوری شد که رکورد کوتاه ترین مدت قهرمان بودن را دارد! بیگشو پس از غلبه بر مارک هنری در فاصله 45 ثانیه مقابل برایان در تی ال سی پین شد و در استوری با او نیز ناموفق بود تا اینکه در الیمنشین چمبر، درگیری جدیدی با رودز را آغاز کرد. در چند هفته رود تو رسلمنیا، رودز اکثرا ویدئو های خجالت آور بیگشو در رسلمنیا های گذشته را به معرض دید گذاشت و در راء دو هفته قبل حمله شدیدی با دستکش بوکس به بیگشو کرد تا خاطره نه چندان جالب "غول مهریان" در رسلمنیا چند سال قبل مجددا زنده شود!


مسابقه ای بر سر كمربند قهرمانی تگ تیم: اپیکو و پریمو (C) در مقابل د اوسوز در مقابل کید و گابریل

مسابقه ای که صرفا جهت پر کردن تایم 4 ساعته رسلمنیاست و البته به احتمال فراوان پخش تلویزیونی نخواهد داشت. پس از تعلیق ایوان بورن، دبلیو دبلیو ای به شکل عجیبی در یک لایو اونت، قهرمانان تایتل تگ تیم را تغییر داد و اپیکو و پریمو با همراهی روزا مندز موفق شدند که از این تایتل دفاع کنند. این دو طی این چند ماه اخیر استوری جدی نداشته اند و به ندرت در شوء ها حاضر شده اند. از طرفی تگ تیم جدید برند اسمکدان، گابریل و تایسون کید به تازگی تشکیل شده و بعید است که بتوانند کار خاصی در این بازی انجام دهند. با توجه به اینکه این مسابقه احتمالا در دارک مچ ابتدایی خواهد بود، بعید است قهرمانان تایتل عوض شوند!


مسابقات معمولی درنظر گرفته شده در رسلمنیا 2012:
One On One Match: د راک در مقابل جان سینا

بزرگترین مسابقه تاریخ رسلمنیا، قهرمان مردمی، د راک باید از بزرگترین سوپراستار چند سال گذشته کمپانی پذیرایی نماید! بیش از یک سال است که از استوری این دو می گذرد و راء پس از رسلمنیا سال گذشته بود که راک این مسابقه را در شهر خود تعیین کرد و سینا نیز قبول کرد. پس از آن اتفاق خاصی بین این دو روی نداد تا اینکه مجددا این دو در راء تولد راک با هم روبه رو شدند. در آن زمان سینا درگیر استوری با پانک بود و راک هم درگیر جشن تولد خود! پس از آن در سوروایور سریز این دو تگ تیم شدند و آوسوم تروث را شکست دادند. بردی که پایان آن، اجرای یک راک باتوم روی سینا بود. پس از الیمنشین چمبر بود که سینا با پشت سر گذاشتن استوری خود با کین، استوری با راک را ادامه داد. انواع و اقسام صحبت های ضد PG در این چند هفته زده شد و حتی سینا با شخصیت رپری خود حضور پیدا کرد و راک هم کنسرت های معروف خود را اجرا کرد. همه اینها دست به دست هم داده که یک مسابقه سراسر تماشایی را در مین اونت رسلمنیا ببینیم. از طرفی احتمال دخالت باتیستا در این بازی نیز وجود دارد!


Hell in a Cell Match: آندرتیکر در مقابل تریپل اچ

The End Of An Era؛ چیزی که تریپل اچ در راء دو هفته قبل به قطعیت اعلام کرد! شان مایکلز، داور ویژه این بازی هل این ا سل است. به نوعی می توان جنگ DX با استریک آندرتیکر، این بازی را نامید و مایکلز، در دو سال پیاپی به آندرتیکر باخت و کریرش توسط او به پایان رسید. تریپل اچ هم سال گذشته بازی را در عین برتری به ددمن واگذار کرد و در صورت باخت در رسلمنیا امسال، اولین شخصی خواهد بود که مقابل آندرتیکر در رسلمنیا 3 بار بازنده شده است! چیزی که شاید برای COO دبلیو دبلیو ای اصلا خوب نباشد و پایان استریک آن هم توسط رئیس کمپانی می تواند لحظات خاطره انگیزی در تاریخ رسلمنیا 28 ثبت کند. اینکه شان مایکلز از تریپل اچ بهتر بوده است، بیس اصلی صحبت های آندرتیکر است که شب پس از رویال رامبل بازگشت. جمله ای که شاید در درون قفس موجب اختلاف میان دو دوست صمیمی شود. بیش از هر چیز زمزمه هایی مبنی بر بازگشت براک لسنر به کمپانی و دخالت او در این بازی به گوش میرسد که بسیار جدی است. همچنین ظاهر جدید آندرتیکر در این بازی احتمالا خودش سورپرایزی برای طرفداران او خواهد بود. اما چیزی که قطعی است، این است که پایان بازی، با نشان داده شدن 0-20 در اسکوربورد آرنا همراه است!


Divas Tag Team Match: بث فینیکس و ایو تورس در مقابل کلی کلی و ماریا منونز

بر خلاف چند سال گذشته، مسابقه دیواس امسال بر سر تایتل نیست همانند رسلمنیا 27، این مسابقه نیز با حضور یکی از سرشناس ترین بازیگران هالیوود که البته کشتی گیر هم بوده است، برگزار میشود. اتفاقات تلخ افتاده برای کارما موجب شد که برنامه مسابقه او با فینیکس به هم بخورد و در برنامه Extra فینیکس، ماریا و کلی را برای رسلمنیا چلنج کند. در چند هفته اخیر اتفاق خاصی میان این چهار دیوا رخ نداده است و ماریا نیز در شوء ها حضور پیدا نکرد. شاید تنها دلیلی که مسئولان کمپانی خواستند این مسابقه بیننده داشته باشد، حضور منونز در این مسابقه باشد که احتمالا جذابیت های خاص خودش را خواهد داشت.


Single Match: کین در مقابل رندی اورتن

یکی از جذاب ترین مسابقات رسلمنیا، بی شک می تواند این مسابقه باشد به خصوص اینکه سابقه نشان داده مسابقاتی که بر اساس استوری و بصورت وان آن وان در رسلمنیا انجام میشود، جذاب تر از مسابقات دیگر انجام میشود. کین و اورتن هر دو در رسلمنیا گذشته پیروز شدند و این خودش بر حساسیت این مسابقه می افزاید. در چند هفته اخیر اورتن برتر از کین نشان داده و این خودش می تواند حکم محکمی بر پیروزی کین در رسلمنیا باشد. کسی که در الیمنشین چمبر باز هم قربانی استوری راک و سینا شد و به طرز عجیبی شکست خورد. کاراکتر کنونی کین قابل قیاس با رسلمنیا قبل نیست و این کاراکتر او در شهری مثل میامی می تواند بسیار پرطرفدار باشد. با توجه به اینکه کین روی پوستر پی پی وی بعدی نیز حضور دارد، اختمال بردش در این بازی بالاتر از اورتن می باشد.


Tag Team Match: تیم تدی لانگ در مقابل تیم جان لورینایتیس

نبرد راء در مقابل اسمکدان برای گرفتن پست جنرال منجری هر دو برند، یکی دیگر از مسابقات مهیج رسلمنیا خواهد بود. جک سواگر، درو مک اینتایر، دیوید اوتانگا، مارک هنری، دالف زیگلر و دمیز، اعضای تیم جانی خواهند بود و سانتینو مارلا، بوکرتی، د گریت کالی، آرتروث، کوفی کینگستون و زک رایدر نیز اعضای تیم تدی خواهند بود. برنده این بازی، حکم در اختیار گرفتن هر دو برند راء و اسمکدان را خواهد داشت و احتمالا این استوری پس از رسلمنیا نیز ادامه پیدا خواهد کرد. کریسچن، عضو تیم جانی بود که به دلیل مصدومیت کنار گذاشته شد و مک اینتایر جایگزین او شد. عدم برگزاری مسابقه مانی این د بنک در رسلمنیا باعث شده است که دبلیو دبلیو ای با برگزاری چنین مسابقاتی سایر استاران خود را در شرای مسابقه نگه دارد. احتمال اینکه تیم تدی برنده بازی شود، کمی بیشتر از تیم جانی میباشد.


اطلاعات تکمیلی رسلمنیا 2012:

طبق تبلیغ رسمی سایت استادیوم سن لایف و همچنین سایت رسمی دبلیو دبلیو ای، سوپراستاران و دیواهای دیگری چون بری و نیکی بلا، بث فینیکس و آلبرتو دلریو در این پی پر ویو حضور خواهند داشت که البته این حضور منوط به جلوی دوربین رفتن آنها نیست. علاوه بر این، رسلمنیا 28 قرار است بصورت 4 ساعته برگزار شود و احتمالا کیفیت مسابقات بیشتر از سال های قبل خواهد بود. مراسم رسلمنیا اکسس نیز طی 4 روز برگزار شد و همچنین مراسم هال اف فیمر نیز شب گذشته برگزار شد و دوشنبه شب قبل از برگزاری ماندی نایت راء از شبکه USA پخش خواهد شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس